بهترین نرم افزار های روز

چندی پیش درمیان مرورگر ها حرفی از گوگل کروم به میان نبود اما به دلیل پیشینه خوب گوگل در سال های اخیر گوگل در ارائه نرم افزار و خدمات اینترنت ادعا داشت مرورگری را ارائه نماید که حرفی برای دیگر مرورگر ها باقی نگذارد و از همین جهت Web Browser فوق العاده پر سرعت و قدرتمند خود را با نام Google Chrome وارد بازار ساخت که به زودی در میان کاربران رواج و رشد یافت که نشان از محبوبیت روز افزون این مرورگر دارد. مرورگر گوگل کروم که وب سایت دانلود نرم افزار رایگان در این پست آن را برای شما کاربران عزیز سایت در نظر گرفته است، یک مرورگر بسیار محبوب و کاربردی می باشد که باعث راحت تر شدن کار شما می شود و می تواند سرعت عمل قابل توجهی در اینترنت برای شما فراهم کند و باعث تسهیل در جستجو، History و نوار آدرس برای شما می شود. با استفاده از این نرم افزار مرورگر گوگل کروم دیگر پنجره های باز شده در مرورگر به هم وابسته نبوده و اگر برای صفحه ای مشکل بوجود بیاید بر روی دیگر صفحات تاثیری نخواهد گذاشت. علاوه بر این، نرم افزار Google Chrome به شما اجازه می دهد که بوک مارک های خود را ایجاد کنید و همچنین از وضعیت امنیت وب سایت ها مطلع شوید که می تواند نکته مثبتی برای این نرم افزار مرورگر محسوب شود.

برای اینکه بتوانید عمل جستجو را انجام دهید عبارت خود را در نوار آدرس وارد کنید سپس مرورگر به طور خودکار به شما عبارات مرتبط با عبارت شما را نمایش می دهد و سایت های معروف و رایج را به شما نشان خواهد داد. البته این مورد فقط برای موتور جستجوی گوگل طراحی شده است که قابلیت تشخیص و ارائه پیشنهاد خود به صورت خودکار را دارا می باشد. اگر شما آدرس سایتی را که می خواهید وارد آن شوید را می دانید آن را مستقیما در نوار آدرس وارد کنید. سپس دکمه Enter را بزنید و یا بر روی آیکن فلش کلیک کنید تا صفحه وب مورد نظر خود برای شما باز شود. به محض این که شما آدرس را در Web Browser وارد می کنید، مرورگر گوگل کروم به طور اتوماتیک به صفحاتی که قبلا باز شده اند سر می زند و تعداد موارد یافت شده از عبارت مورد جستجوی شما را در یک منوی کشویی یا همان Drop-Down نمایش خواهد داد. مرورگر گوگل کروم از کش (حافظه موقت) فوق العاده هوشمندی برخوردار است که فایل های تکراری هر سایت را به طور هوشمند شناسایی کرده و بر روی رایانه شما ذخیره می کند و در دفعات بعدی بازدید شما از آن سایت، به سرعت به آن سایت وارد خواهد شد. لازم به ذکر است این عمل در بهینه سازی مصرف پهنای باند اینترنت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار گوگل کروم ایجاد بوک مارک می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که به وب سایت جالبی رفته باشید و بخواهید دوباره در آینده به آن سر بزنید که می توانید به راحتی با کلیک بر روی آیکن آن بر روی نوار ابزار، آن را بوک مارک کنید تا دفعات بعد مجبور به تایپ مجدد آدرس سایت و تنظمیات مجدد آن نشوید. با دانلود مرورگر گوگل کروم مشاهده خواهید کرد نرم افزار Google Chrome درباره امنیت شما در اینترنت نیز تمهیداتی در نظر گرفته است. اگر نرم افزار مرورگر تشخیص دهد که وب سایتی که شما می خواهید وارد آن شوید انتقال امن اطلاعات را از طریق پروتکل SSL برای شما فراهم کرده است موارد زیر برای شما نمایان خواهد شد. ابتدا اینکه رنگ پس زمینه نوار آدرس به رنگ طلایی تبدیل می شود و همچنین عنصر "https" در نوار آدرس برای وب سایت هایی که از طریق پروتکل SSL محافظت شده اند و همچنین از اطلاعات شما محافظت می کنند، به رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. همچنین در انتهای نوار آدرس، یک آیکنی داخل یک قلعه به نمایش در می آید. در نهایت ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که نرم افزار مرورگر گوگل کروم یک نرم افزار چند زبانه می باشد و در ویندوزهای Win XP/2000/Vista/Win 7 قابل اجرا خواهد بود. امیدواریم با دانلود گوگل کروم بتوانید در محیطی امن و بسیار جذاب در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.

Portable Google Chrome 7.0.517.44 Final Multilingual - نرم افزار
مرورگر گوگل کروم

ادامه مطلب...


ارسال توسط حسین موسوی

برای بالابردن و بهینه سازی سرعت اینترنت نرم افزارهای زیادی روانه بازار شده اند اما ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار Thrittle باعث شده است تا در زمره بهترین ها قرار بگیرد و با وجود سرعت کم اینترنت در کشورمان راه کاری به شمار می رود تا برای بالابردن سرعت اتصالاتی مانند Dial up و ADSL و بهینه سازی آن از اینگونه نرم افزار ها استفاده شود. با این نرم افزار صفحات و دانلود فایل های سریعتر و اتصال شما در برابر disconnect پایدار تر خواهد شد.

PGWARE Throttle 6.12.20.2010 - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

  براي دانلود به ادامه مطلب برويد
دانلود پس از 3بار ادامه مطلب انجام میشود شکیبا باشید
نظر یادتون نره تو نظر سنجی هم شرکت کنید دوستون دارم



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

Apple Safari 5.0.4 - مرورگر سافاری اپل


برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

Linkman Pro 8.0 Multilanguage Portable - نرم افزار مدیریت بوک مارک
ها


برای دانلود به ادامه مطلب بروید
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 21009
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین نرم افزار های روز